Intervju

Jag sitter här med skägget i brevlådan som man brukar säga. Antingen var jag så kass att inget intresse fanns av att fråga mig om något eller så var jag så ful att ingen kunde se på mig och mina betyg och intyg var väl inget att skryta med direkt.

Jag har varit på anställningsintervju.

Jag var liiiite tidigare än beräknat men det var okey att  komma in ändå. Personalchefen tog emot mig och lotsade mig vidare in till Butikschefen. En snabb resumé om min tidigare livserfarenhet och sen kom vi till frågan, vad har du för erfarenhet av det vi söker? Inte mycket var mitt svar. Jag berättade kort hur mycket jag pysslat med uppgiften och sen var vi klar. Ehhh.... varför tog dom dit mig överhuvudtaget? Varför sökte jag nåt som jag inte har utbildning inom? Det känns hur kasst som helst kan jag säga så nu går jag in på AF igen och fortsätter söka jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0