Jag älskar LYX!

Hur underbart är det inte att kunna spola rent vatten i kranen och med skummande dofter krypa ner och värma kroppen. En lyx att vi har rent vatten.

Hur ljuvligt är det inte att gå i affärer och handla färsk frukt, vitaminrik mjölk, färskt bröd och råvaror av ekologisk natur.
Det är en lyx att vi kan äta oss mätta.

Hur skönt är det inte att få krypa ner i en renbäddad säng i sitt eget hem och utan att vara rädd ,somna in och låta vår kropp vila så vi kan vakna glada och pigga med glädje för att sprida det vidare till andra.
Det är lyx att vila och att kunna vila.

Jag blir snart arbetslös men vad gör det när man ser hur enkla saker man behöver för att tycka livet är värt att leva. Det är snarare en förmån för mig att jag får stimulera mina tankar med att söka jobb och jag har världen chans att hitta något som jag tycker är roligt och där jag kan leverera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0