Personligt krig

Jag hittade en ganska ointressant länk idag men ändå intressant eftersom den mannen som misshandlade mig för några år sedan finns publicerad med namn och bild. Jag talar ofta om att man ska förlåta, och det har jag gjort. Däremot glömmer jag aldrig och att i omvänd ordning denna gång, dvs. det är jag som bevakar och inte tvärtom har att göra med att det är min hämnd.

I denna kommuntidning så publiceras på sidan 3 en artikel om extra stöd till kvinnor som utsats för hot och våld i kommunen och på sidan 6 dyker namnet och bild på en misshandlare upp.
Så jag hoppas innerligt att de kvinnor som befinner sig på dejtingsajter eller speeddating via sms tar sig en tankeställare, googlar och tar reda på så mycket de kan om den de eventuellt tänker träffa eller dela telefonnummer med.

Nu börjar jag närma mig att lägga locket på efter många års arbete av min egen dumdristighet och tron på en viss man.

http://www.gnosjo.se/download/18.65be917b11aecd0f9be80001649853/Tr%C3%A5ddragaren+2008+-+nr+4.pdf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0