Semestern bokad

Idag har jag bokat flygresan till Skåne. Ett erbjudande från Malmö aviason om "åk för 2 betala för 1" nappade jag på och använde upp mina bonuspoäng som egentligen förföll igår men de gjorde ett undantag :-) Tur för mig!

Den 21 juli ska jag få åka till landet som håller mig vid liv de mörka vintermånaderna, jag kan redan känna doften av tång. Tänk att en vecka kan få mig så på bra humör, vetskapen av att vi nu ska åka och datum är bokat gör mig så glad att jag skuttar fram och ska t.o.m städa lite idag. Jag börjar känna vittring av positiva steg efter några jobbiga år för min man. Min största rensning och livskrishantering skedde mellan 1998-2005 så jag kan nu se att han är påväg ur sin livskris. Alltid lättare att förstå andra när man själv gått igenom elände.

Nån som vill låna en lägenhet och semestra i Umeå en vecka i Juli inklusive passa 3 katter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0