Det var en mening

med att jag skulle på Nolia idag. Jag har bokat en heldag i Ö-vik med Terry Evans. En dag fylld med nycklar som erbjuder mig valmöjligheter att lämna beteendemönster bakom mig som inte längre tjänar mina personliga mål.

En dag som jag vet att jag har gått och väntat på och så låg den bara där... lappen på golvet och jag stannade upp, tog upp lappen, läste och fann montern där jag kunde få mer information.

Bergmeditation ska jag lära mig!

Kanske jag med den kunskapen kan styra min kundalinienergi på ett helt annat sätt än jag gjort tidigare.

Efter att jag bokat in både mig och älsklingen denna dag så var det som att luften gick ur mig. Jag kände mig så otroligt lugn och balanserad och en nyckel hade öppnats till frid så det var bara att stänga börsen och ge sig iväg hem för jag var helt nöjd på alla plan.
Jag har inte bränt tusenlapparna idag utan jag ser det som en investering i mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0