Lilla stackars Anna

Tack för ditt mail som jag fick igår. Det var ett ganska typiskt mail från dig, ungefär vad man kan förvänta sig när det kommer från din tanke och dina fingrar så speciellt förvånad blev jag inte.

Jag förstog inte riktigt vad du menade och jag har inte för avsikt att ta reda på det heller eftersom du inte skrev en konkret fråga ,utan snarare kom med ett uttalande på vad jag hade sagt om dig, och det var inte så bra förklarat att jag kunde möta den kritiken på ett konstruktivt sätt, så därför avstog jag. Jag minns när jag för några månader sedan ställde frågan om du hade pratat om mig och min man offentligt på den sajt vi då befann oss, jag fick ett svar som var ungefär som ditt mail till mig igår. Du svarade -hotar du mig eller vad är det du försöker säga? Dra åt helvete och besök mig inte mer.

Det är ungefär den nivån din kommunikationförmåga ligger på,  att du tro dig kunna hjälpa hela världen med dina erfarenheter, utan ödmjukhet  inför alla fungerar inte så bra. Du snackar istället skit om folk som inte gör som du vill. Så vad du nu än hört att jag eventuellt skulle ha sagt om dig så är det förmodligen sant, så jag tar det.

Du får tycka att jag är en idiot, för mig spelar det ingen roll. Jag är hellre en älskad idiot än en ynklig kvinna bakom en dataskärm som inte kan få ur sig annat än otrevligheter med hetska kommentarer om människor som inte faller in i din elaka, bittra och destruktiva tankeförmåga. Det är av någon anledning människor runt om dig försvinner som flugor, det ante mig att du nu börjar känna av din ensamhet. Ring mobila teamet innan det är försent, en psykos kan ta knäcken på vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0