Onödigt vetande

men ändå en bra grej för att granska sig själv och låta andra se saker som man inte alltid berättar.

To all Bitches.. Eller.. till alla tjejer ;)

KÄRLEK.SKOLA.FAMILJ.VÄNNER.FJORTIS.ALKOHOL.KRIMINELLT.DÅLIGA TIDER.

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ja, alltid
Har du någon kille just nu? - Jag har en älskare, en man och en livskamrat
Har du dumpat någon? - Ja
Har någon dumpat dej? - Ja, flera stycken. Under en tid i mitt liv var jag väldigt destruktiv
Vem kysste du senast? - Min man
Vem kramade du senast? - Min man
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Han skulle bara våga!


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Vi är 2 stycken och 3 katter.
Trivs hemma? - Jag älskar mitt hem
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ja
Har skrikit och slagit din mamma? - Nej
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Ja, min man har fått utstå lite sånt
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Det kan man lugnt säga. Problem är till för att lösas

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja, några få, men bra..
Du brukar vara med? - Mig själv och min man
Vem/vilka var du med sist? - Susanne, Helena, Jimmy, Pär, Eva och min älskling
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Sitter vänskap i utseende? Men väx upp.
Är det okej att ha kill-kompisar? - Ja
Har du pussat någon av dina kompisar? - Ja
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Nej
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - En vän som försvinner var aldrig en vän
 
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nej, jag är riktigt kass på smink
Putar med läpparna på kort? - Ehh, näää
Tar kort på dina bröst? - Nej, inte det heller
Använder foundation på läpparna? - Nej
Super dej packad varje helg? - Nej
Du har kysst en tjej? - Ja
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej, det ligger så platt ändå
Ditt hår e knallblont? - Nej, grått och följer tidens tand

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? - Pingsthelgen ute på krogen med goda vänner
Vad var det för sorts alkohol? - En öl och en cider
Brukar du dricka alkohol? - Det händer väldigt sällan
Har du druckit öl? - Ja
Tycker du om öl? - En kall öl en varm dag är gott
Har du varit full? - Ja

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej, men ibland blir man det av ganska banala saker. Var går gränsen för kriminell? P-bot?
Vill du bli kriminell? - Nej
Varför gör du sånt här? - För att dela med mig av min insida till de stackare som läser
Det är inte okej med att vara kriminell? - Nej
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej
Har du suttit i fängelset? - Nej, men har varit i ett känslomässigt fängelse under många år
Vill du hamna i fängelset? - Nej

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej, att vara på dåligt humör handlar om känslor man inte kan sortera i sig själv.
När grät du senast? - I helgen då jag såg på Rädda mammorna
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - Ja, för att jag var så osäker på mig själv
Du har slagit ner någon? - Ja, jag har slagit en man så han föll ur sängen. Då blev jag kriminell och dömdes för ringa misshandel
Du har skadat någon med flit? - Nej, men dumheter i livet har gjort att jag sårat och skadat människor
Har du någon gång viljat döda någon? - Nej
Vem bråkade du senast med? - Min man
Har du har blivit våldtagen? - Ja

ÖVRIGT:
Motto? - Det som inte dödar det härdar
Film? - Bio och någon nyhet
Musikgenre? - Pop
Lyssnade senast på? - Agnes Carlssons Release Me i min mans blogg
Var det här kul? - Förmodligen, eftersom jag gjorde det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0