Succession

Daniel Westling imponerar på mig av en enda enkel anledning... han är man
och han är en man som ger upp sin egen karriär för att vara ett stöd till sin blivande hustru. Rangordningen i familjen ligger i hans fall hos kvinnan och hon har ett större ansvar än honom vilket han har förstått och insett. Han är verkligen grodan som blev en prins.

Vem vill  inte vilja vara familjens överhuvud? jag skulle då inte ha några problem med att min man jobbade och försörjde mig så jag kunde surfa runt hela dagarna och inte göra mer än sånt som välmående och trevligt för mig och min lilla familj. Jag ska villigt erkänna att jag känner mig faktiskt som en lyxhustru. Jag går och tränar på gymet rakt över gatan. Jag ska på fotvård idag som ligger 2 trappor ner i huset. Jag ska sen gå på mitt jobb 5 minuter bort för socialt umgänge och pengar till mat & hyra.

Jag får varje månad 2 löner, min egen och min mans. Han har lite snuspengar och är nöjd med det. Jag känner mig som drottningen och han är min kung här i vårt eget lilla slott på esplanaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0