1965

Allhelgona 1965 blev jag till.

En flyktig träff med en man, på ett rum, i tröstande värme. Mannen var utlånad av postverket i Halmstad till posten i Lund och ja, han var brevbärare. Hans namn? vet jag ej, jag är ett onenightstand Men jag stannade.

Ett 3kg tungt paket kom med snigelpost den 19 juli 1966. Jobbigt att inte ha någon pappa som jag kan ringa? nja, det har jag förlikat mig med, men har genom åren förstått att det påverkade min relation till män avsevärt. Jag hade ingen bra guide, inga bra referenser att ta till när jag hade frågor och det viktigaste, ingen man som jag kunde lita på utan att det var inblandat av en sexuell relation.

Vad vill jag säga med det här då..... inget speciellt, jag bara kom på att detta är min själs bästa tid, kanske för att jag blev till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0