Ande vision

En fullspäckad dag med återkommande känslor. Jag satte mig som vanligt längst bak, vill ju inte synas för mycket men man syns ju ändå, andarna ser hela tiden och jag fick rejält påslag.

Som en kobra, eller solros slog det ut från mitt huvudkontor och jag fick de mest underbara glittringar i kroppen. Jag var på rätt ställe, rätt plats och rätt tid. Hela eftermiddagen har jag haft påslag och det har gett mig en energi som är helt underbar.

Det var intressant att lyssna på Terrys Bergsmeditation och jag köpte en cd för att praktisera mer av den hemma. Det är en meditation som syns i färger och bilder vilket är den kommunikationsvågen som min ande alltid har använt med mig. Regnbågens färger och stillbilder som blixtrar fram.

Terry tog med oss på en meditation och jag kan ännu se de stora händerna som sträcker sig ut från solen och tar mina händer i sina. En varm, trygg, ombonad känsla och Gud är med mig hela tiden.

Jag har haft en pause på 3 år när det gäller det meditativa eftersom jag hade andra grundläggande önskemål i livet som jag först ville få ordning på och som nu är i sin linda. Att bli bergsledare kräver att man städat upp i sin egen känslomässiga djungel vilket jag har gjort och funderar nu på hur jag ska lösa det rent ekonomiskt att själv hålla meditationsgrupper efter en gedigen utbildning. Det kommer till mig, jag är säker på det, och det kommer när tillfället är rätt.

Ingen kontakt fick jag med gammtanten och jag är inte ledsen över det, hon har förmodlingen inte gjort upp med allt på andra sidan som hon var missnöjd med här i livet så hon kom helt enkelt inte igenom. Jag har trots det fått en massa "speed" av dagen och tar med mig upplevelsen när jag nu går in i en ny fas.

Målet för nästa år har jag inte satt upp än men jag känner vad som är nära. Jag ska nog ta upp min mediala sida igen och denna gången utan att bli freaky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0