En flygplats

Sittande på Bromma och väntar på avgång mot Malmö. Det är förunderligt hur saker förändras på bara några år. Vad jag syftar på är alla blåa rutor och runda vattenpölar som har växt som svampar ur jorden de senaste åren. Eller snarare så har de sjunkit som vatten under jord. När vi flög in över Stockholm så såg man det så tydligt, poolerna som jag minns i min ögonbank från då man åkte utomlands som något exotiskt. Nu finns de även här i en bra mycket större utsträckning än för 15 år sedan.

Just nu tittar jag på alla fina neonskyltar som säger Forno Romana, Wok&Sushi, kaffe, öl och vin. För den hungrige har jag hamnat i mekka, för den anorektiske i helvetet.

Vi ses i skåne!

Kommentarer
Postat av: lukas

ja jag är lite små sugen!

2010-08-25 @ 11:09:11
Postat av: G E L I C A <3

Söt blogg du har tjejen :)

Härligt äventyr :P :P

Kraaaaam Angie <3

2010-08-25 @ 11:15:27
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/
Postat av: lukes

Var med i dagens blog om du känner för det :D

2010-08-25 @ 11:22:45
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0