Salander och Beckroth

är två kvinnor som jag just nu lägger mitt fokus på.

Beckroth är en yrkesmässigt hårdkokt kvinna som inte tvekar en sekund på det hon gör, men hon gör det inte heller utan att veta att hon gör det med finess och stil. Hon tvingar fram lögnen!
Min man berättade igår om hennes berättelse om Fadde, hur han gått ut i sin blogg och berättat att han vunnit pengar på triss vilket inte var sant. Det gick så långt att Beckroth ringde upp Svenska Spel för att undersöka saken och visst var det en lögn.

Beckroth håller koll på det mesta, hon är värre än Kalle på Spången som rör sig i dom Vilda skogarna. Han är undersökande på sitt sätt men i Beckroth´s fall är undersökande journalistik.. vad är skillnaden? Hursom så ska jag vänta in www.beckroth.se för kl 15 idag släpper hon delar ur förundersökningen i kopplerihärvan vilket jag finner mycket intressant att läsa.

Så till Salander.
Henne har jag dejt med hela dagen, jag börjar inte jobba förän kl 16 så här sitter jag nu med min caffelatte och ska ta mig an världen.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Åsa, Luleå

Härligt och ingen hade kunnat formulera sitt omdöme bättre än dig avseende denna fantastiska kvinna, Cecilia Beckroth. Hängiven beundrare som jag är och följer hennes blogg med brinnande intresse. Hon skriver ärligt och avslöjande så vi kan ta del av mycket som försiggår i det fördolda.

VIVA Cecilia och VIVA dig!!!

2009-04-06 @ 11:01:33
Postat av: En som lärt sig att tala sanning

Läser och kan bara hålla med om blogg inhavarna

Att "Mörka" saker föder bara mörker....

Har själv haft problem tidigare att hålla mig till

SANNINGEN men fått lära mig av en fantastisk och tålmodig kvinna.

Fler kvinnor på ledande poster.

Läser knappast om kvinnor som misshandlar eller om kvinnor som köper pojkar osv.

Ledande kvinnor = Rättvisa.



Bra bloggar som talar för sig själva.

2009-04-06 @ 13:19:00
Postat av: Musichandyman

Hejsan!

Jag vill endast ödmjukt påpeka att Gud till att börja med kommer att rannsaka dig för att du inte stavar Honom/Hennes namn rätt i ditt motto! :)

2009-04-07 @ 02:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0