Celler

Jag fick igår kallelse av landstinget för att göra min återkommande cellprovtagning. Tiden jag fick funkar inte eftersom jag jobbar så jag ringde direkt och tänkte ändra tiden. På kallelsen står det att det är automatisk återuppringning så jag fick knappa in mitt telefonnummer så att de skulle kunna återkomma till mig. Till min förvåning fick jag till svar efter inknappandet att det fanns inga lediga tider för återuppringning och Tack för samtalet.
Det var bara att lägga på luren och hoppas på bättre tur nästa vecka. Det är ju nästan som lotteri!

Den 3:e juni ska jag göra något jag aldrig gjort förut. Jag ska springa!? Fast jag tror nog närmare att det blir en snabb promis istället så jag inte gör hål i asfalten. Det blir en kul grej med mina arbetskompisar och med lite motion på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0