Män som hatar kvinnor

Dessa kvinnor har alla blivit dödade av sin män, som sa att dom älskade henne... Döden i vitögat

Det finns saker jag aldrig berättat, varför jag flyttade hals över huvud och lämnade mina barn hos sin pappa. Skulden jag kände för vad jag utsatt mig och mina barn för var fruktansvärd. Jag lämnade orten där jag blivit misshandlad av min nya pojkvän för att han inte skulle hitta åt mig och skada någon av de jag älskar. Jag bytte namn för att göra det hela lite svårare. Något besöksförbud utfärdades aldrig eftersom han ansågs bo för långt från mig för att vara ett hot.

Jag var aldrig mer trygg i det hem jag hade skapat efter skilsmässan från barnens far eftersom jag släppt in han som misshandlade och. jag var tvungen att börja om på nytt. Jag offrade den dagliga kontakten med mina barn för att jag själv utsatt mig för en mans våld.

Förlåt.

Kommentarer
Postat av: moonman

Du har väl inget att be om ursäkt för!!!

Du gjorde det som kändes rätt då....

Älskar dig

2009-05-04 @ 17:43:23
URL: http://coldreset.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej tjejen..Fan va otäckt..va inne o läste den länk du gav..



hoppas det e bra med dig..själv hackar jag mig fram..L



Må väl..Susanne!

2009-05-04 @ 19:27:37
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0