Fest!

Fest 1.
Våren är här och med det detta årets första fest av tre. Vi har två vänpar som vi träffar 3ggr per år och då äter vi gott och skrattar i massor. Nu har vårens festinbjudan landat i brevlådan och det ska bli så trevligt att träffa alla igen.

Fest 2.
Sonens student! Min minsta lilla gosse tar sin student och ingen är väl gladare än jag! Jag minns dagen, då han bröt ihop i köket och inte ville gå till skolan, hans första termin och första klass. Åren som kom har varit en kamp för honom och för oss föräldrar att få honom inspirerad att avsluta sin gymnasieutbildning... nu är vi där och jag jublar högt den 17 juni.

Fest 3.
Behöver jag säga mer?

BRÖLLOPET

JAAA, jag har t.o.m bytt arbetspass denna dag för att få sitta bänkad framför tv och se den vackra gå sin altarväg. Fråga mig inte varför jag tycker allt om Kungafamiljen är så speciellt, jag bara gör det, och har gjort det sedan jag var liten och hade bokmärken med kungligheter.

Jag följer hovets sida med spänning, samt hovbloggen och som sagt, jag suger in allt med hull och hår och njuter av deras lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0