Free day!

I mitt huvud rusar tusen tankar inför flyttningen. Jag har insett att jag är nog en för noga planerare. Jag vill att allt ska flyta som ett smäck och inget ska missas. Eftersom jag har min lediga fredag innan jag går på mitt 7 dagars pass så har jag passat på att fixa lite samtal. En klippning innan semestern är ju inte helt fel så det är bokat.
Jag ringde även till Hertz, biluthyrningen, för att få information om hur det går till när jag ska hyra en envägsbil som ska ta oss ner till skåne i september. Så nu är det kollat upp. Jag har fått mail från www.landskronahem.se om vilka lägenheter som vi kan få tillgång till och jag väntar nu på att nytt svar och datum då vi får titta på dessa.
I tvättmaskinen rullar klädsel till matsalsstolarna och dynorna till soffan. Hälften av alla mattorna är tvättade och jag funderar på om jag även ska köra kuddar och täcken. Det är så härligt att packa upp ur lådorna när vi är på plats och veta att jag inte behöver börja med att tvätta.
Tänk om våra katter hade en aning om vad som är pågång, då hade de nog inte legat så fridfulla som de gör just nu.
Åter till tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0