Kungabröllop nr.2

Ojojoj... det blir ett tufft år för mig!

2 bröllop och  två olika hattar måste jag införskaffa :-)
Men visst är det härligt med kärlek, pompa och ståt. Jag önskar Madde och Jonas all lycka!

Min man blev kallad Stekare av två tonårsflickor idag, vad är det? Förhoppningsvis är det ett nytt ord för Hunk som jag gillar att använda för snygg är han!

Hahaha, jag googlade på Stekare och fann följande..

Stekare: "Stekare är stockholmsslang för en oftast solbränd kille med god ekonomi, gott kontaktnät och ett bländvitt leende. En stekare ska ha pondus och vara väl ansedd av sina medmänniskor. Han skulle kunna ses likaväl i näringslivets topp som i en rosa skjorta i baren på Laroy (inneklubb i Stockholm). Kanske är han på Pepe's Bodega (namnkunnig krog) i Båstad eller i Spanien på sommaren. Stekare finns i alla åldersgrupper" (Information från susning.nu).

Ja, jag säger då det... med ett stort asgarv.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Lukas..en stekare...ha ha ha ha

i love you!

2009-09-07 @ 02:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0