Lilla M

Vill se en film, jamen kom då! Jag fixar biljetter bara ni får tummen ur röva och bestämmer er :-)

Vilken härlig dag idag. Jag känner mig så glad och det smittar av sig för på jobbet har vi sjungit och skrattat. Kunderna blir glada och de säger spontant att vi verkar har kul på jobbet och jaaaaa, det har vi!

Jag är glad att min svägerska nu vill kämpa och jag ska stötta henne på alla sätt jag kan, vikten är inte rolig alla gånger men det går, om man vill.

Jag läste VK:s artikel om "mimmi", blir jag förvånad? inte speciellt. Jag har varit i nätvärlden och vet vilka förslag man får, erbjudanden och önskningar som män har. Det är äckligt och man känner sig smutsig, som att man inte är värd något och jag började fundera på om det stog knulla i pannan på mig eller om jag helt enkelt såg så billig ut att jag helt enkelt vägrade vara på vissa sajter. It´s a wicked world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0