Närmare

mitt mål detta år kommer jag. I morgon kör jag en 10 dagars period av arbete igen och mitt mål att bli skuldfri går riktigt bra. Jag har iof inte så mycket skulder, det handlar om drygt 20 papp men sen är jag befriad.

Att inte äga något har jag känt är det bland det bästa för mig, med mindre prylar blir även kraven mindre. Möjligtvis att jag skulle kunna tänka mig att ta ett bostadslån om jag hittar en lägenhet som jag verkligen vill ha men annars hoppar jag gärna över lån.

Annat var det när man var ung. Då var det en enkel lösning att gå på banken för att köpa det man ville ha men det har jag ju insett att en bil eller någon annan materiel vara mister sitt värde på nolltid. Ett hus har jag ägt en gång men det var bara kostnader. Tur jag överlät det på mitt ex, jag lämnade och gick, tack och adjö :-) behåll rubbet och jag nollade bodelningen. Jag tog min heder och min kropp med mig. Själen fann jag påvägen mot mig själv.

Nu blev jag djup IGEN ur ingenting. Tar nu min lyckliga själ och mitt hjärta till sängen.. det är ju Sopranos onsdag.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0