Nu är det min tur...

Efter 5 år i denna stad har jag fått min första tillsvidareanställning!

Jag kan inte säga mer än att jag är så glad i dessa tider att få den tryggheten. Hårt arbete, många timmar, många obekvämma timmar, sommararbete, och jag kan NU se fram till att nästa sommar få min första betalda semester på sommaren!

Jag ska fira med gott kvällsthe, choklad och sen mys med gubben i sängen. I morgon är jag ledig, det är lönedag och jag ska fixa present till sonen som snart fyller år, vi har bröllopsdag och kissarna vill ha lite ny sand att kissa i :-)

Det känns så fuckingjävlaskönt!

Kommentarer
Postat av: m

Grattis :D

2009-08-26 @ 23:40:17
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0