Jag har bröllopsyra!

Det är ett år till Årets Bröllop!

Min man skrattar åt mig och frågar sig varför jag är så högintresserad av det kungliga. Jag har inget bra svar på det men min mamma pratade ofta om de kungliga och jag köpte varje år till henne en bok som handlade om kungaparets år som gått. Jag minns bokmärken i min lilla låda med ovala märken med kungligheter.

Jag minns Kungen och Silvias Bröllop, jag har följt Victoria hela livet och jag minns speciellt hur stolt jag var när hon döptes till samma namn som min syster, ja, det var inte tvärt om för min syster är äldre än Kronprinsessan.

Den 19 Juni 2010 är jag okontaktbar. Jag har redan nu bestämt att jag ska ta semester den dagen, sitta som kloss i soffan och följa hela festligheten på tv. Jag bevakar Hovbloggen och självklart kungahusets hemsida

Undrar vad jag ska ha för hatt på bröllopsdagen? *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0