Ännu en intensiv helg till ända

I helgen har jag haft förmånen att få rå om min yngste son. Vi gjorde en pubrunda på fredagskvällen och det var kul att se hur jag var en helt naturlig del av sonens liv, han presenterade mig för helt okända människor och med en stolthet i rösten att jag var hans mamma. Bara positivt mottagande.

Lördagen smet vi iväg utan sonen på ett 50-års kalas som var inbokat sen längre men slöt upp med sonen framåt 22-tiden för att ta en sängfösare på vår kvarterskrog. Idag ska vi avnjuta "flickan som lekte med elden" i plusstolar och kaffe med kanelbulle. Det är ju Kanelbullens dag idag och jag bara älskar Kanelbullar. Det är de bakverk som jag väljer framför allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0