Att blogga

är väl etablerat vid det här laget och jag läste idag Laila Bagges blogg, den hon skrivit om Kicki Danielsson. Jag har inga tankar eller yttranden om just det utan mer om hur journalistiken idag får mycket serverat på silverfat. Det är ju hur enkelt som helst för en kändisjägare att hålla koll på bloggar och sen skriva ett kortare reportage om det utan att behöva göra speciellt mycket mer än att skriva om det lite, som man vill att det ska vinklas. När jag surfade in på expressen så var det precis det som den journalisten gjort, kollat in Bagges blogg och vips, har hon gjort en spalt om hur Laila ryter till och tycker Kicki ska fatta allvaret och sluta ömka sig.

Annat var det på Lill-Babs tid :-) Hon lyckades tillochmed dölja en graviditet väldigt länge.


Vad passar väl bättre än Lady Gaga´s Paparatzzi


På hemmafronten är det relativt lugnt, jag jobbar hårt denna veckan och har sedan lite nedtrappning inför semestern i 2 veckor då vi åker till Skåne och besöker jobb, tittar på lägenheten irl och så ska vi på Bröllop. Min svåger ska till och bli äkta man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0