Kärleksweekend

I helgen bestämde vi att bara njuta av livet och varandra. Vad vi skulle göra har legat lite på mig för det var jag som ville överraska min kärlek så.... morgonen startade med att kärleken fick sovmorgon och jag tassade mest runt här hemma. Jag fixade månadens räkningar och la in de på nätet och pysslade lite med kissarna. Vid 10-tiden kom en sömndrucken söting upp i bara kallsipperna och vår dag började ta form.

Vi började med att göra vårt lördagstips och idag blev det även lite trav, i hopp om vinst :-) Sen gick vi vidare till Costas och åt en härlig grekisk buffé. Vi satt i nästan två timmar och åt gott, pratade och kollade på folk som flanerade. Sen blev det shopping för hela slanten! Kärleken såg lite rolig ut när han gick några steg bakom mig med påsar fulla händerna för idag handlades det på riktigt :-)

Väl hemma igen så hade det slunkit med goda semlor så eftermiddagsfikat blev ordentligt och vips så somnade jag en stund på soffan och vaknade av att det luktade popcorn. Kärleken var på gång med lite smask till godbitar från förra OS på teven. Jag var inte nöjd med det, utan sa, nu ska vi gå ut och äta middag. Det blir enkelt men du slipper laga mat idag och efter dusch och lite uppfräschning så hamnade vi på pipes. En god club sandwich och nytt utvecklande samtal om framtid och önskemål.

Det är ljuvligt att sitta med sin man och småprata, drömma och bara njuta av varandras närvaro.

I morgon ska vi starta dagen med en amerikans brunch på Bishops och efter det ska vi gå på bio och se Snabba Cash.




Man kan ju lugnt säga att det är vad vi har gjort efter denna helg, vi har verkligen kört med snabba cash. Men vem har sagt att man måste åka bort för att ha riktig helgnjutning? Nejdå, man kan göra allt hemma och än om det var första gången vi gjorde det så här så har det varit vansinnigt kul och jag ser fram till morgondagen då jag har mer kvar att njuta av tillsammans med mannen i mitt liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0