Kyss?

Jag har idag läst en blogg som fick mig att le. Jag log åt hur en stackare tror att det är nåt bra!?

Flickan ska inom kort operera sina bröst, de ska bli större och det är tydligen vanligt idag bland unga flickor och en dröm, att få tits.
Det kuliga var att hon hade inte så mycket att göra för hon kunde inte gå ut och festa eftersom operationen krävde 5 dagars återhållsamhet när det gäller alkohol.
Så hon ber sina läsare att skriva en kommentar där de ska be henne att blogga om något så hon får uppslag och hon gör det för att det är trots allt dom som betalar hennes bröst, samt diverse lyxsaker som dyra väskor och kläder.

Att tjäna pengar på en blogg, ja, det går. Men att tjäna pengar på en BRA blogg verkar vara lite svårare för vissa. Levande reklampelare är vad de är. De ska förmedla bra reklam och på så sätt få ersättning av tillverkarna.

Men jag blir då inte så sugen på att göra större bröst bara för att hon ska få större, jag blir snarare mindre intresserad av hennes blogg för jag ser ju hur lågt hon har sjunkit i sin kamp för att vara något som hon inte är, en smart bloggare. Hon är trots allt bara ett osäkert litet flickebarn som har några år kvar till vuxenlivet och den dagen hon säger att brösten är till för att ge sitt barn mat, ja, då har hon blivit vuxen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0