Flytten är gjord...

Trött och något sliten så är jag ändå så enormt lycklig och sitter nu i (mitt)Skåne. Jag har förundrats över hur otroligt trevliga och tillmötesgående alla är. Efter mitt besök på arbetsförmedlingen idag så förundras jag fortfarande över vilken service jag fick, vilket jag inte känt tidigare när jag besökt just AF.

Två turer till Ikea har jag hunnit med sen i lördags. Det tar inte mer än 30 minuter så står jag innanför de himmelska portarna :-) Tidigare hade man 30 mil att köra för att få uppleva aha känslan, nu kan jag få den så ofta jag vill, men det kostar! jag har bränt mer pengar än jag tänkt men å andra sidan så skapar jag och min man ett nytt hem och det är viktigare än allt annat. Ett hem att älska och älska i.


I morgon kommer vårt flyttlass. Byrå, sängbord, lampor och annat smått vi köpt är monterat och klart. Nu inväntar vi våra möbler och sen blir det bygga, städa, och sortera som gäller. På fredag börjar kärleken jobba och jag ska ha en "ringaofixadag".


Jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0