Varför söker man till Robinson?

Den frågan har jag ställt mig själv många gånger eftersom jag inte skulle göra det. Vad är det man försöker uppnå?
Handlar det om någon spänning i livet eller är man mediakåt? Det kan väl ändå inte vara jakten på vinsten som är den bidragande orsaken? Jag personligen tror att det handlar om en tristess i livet, man vill finna andra sidor av sig själv som man vet ligger och ruvar och vill få utlopp för nytt tänkande.

Konstatera kan man dock göra att det väntar en viss uppmärksamhet för vinnaren och man tar sig in i kändisvärlden, varför man nu vill vara i det träsket. Efter att ha sett Mika´s och Erik´s kroppar efter bara 14 dagar så borde det vara förbjudet att ens få deltaga i såpan eller så tycker produktionen att det är helt okey att låta anorektiker delta. I det nya träsket, Stureplan kan man sen fortsätta med sitt anorektiska beteende men då med glassiga märkeskläder och fejkade leenden och lite botox.

Jag kan förstå att det inte är så kul att ha en muff som ser ut som en fjärilskotlett men svamp är vanligt även vid graviditet så den känslan kan jag förstå. Äggstocksinflammation är inte att leka med så vettigt av Josephine att dra hem och istället satsa på att bli moder, ett bra val. Förhoppningsvis så lägger deltagarna fokus på varför det är så bra hemma istället för att gnälla på produktionsupplägget för oavsett om de fått bestående men så har de valt det helt och hållet på egen hand med att skriva under sin medverkan och då kan man inte i efterhand komma med gnäll och klagomål.

Alla gör vi våra val i livet och får därmed ta konsekvensen av det som sker.
Tig och acceptera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0