Hösten är här!

MEEE LIKE!

Jag älskar hösten med dess färgranna skiftningar, kalla och klara morgnar och nätternas mörker. Det är nu jag får extrem livslust och pyntar med silverek på balkongen, lyktor överallt i lägenheten och framförallt så slipper jag gömma mig för solen.

Jag gillar inte solen, jag gillar värme men inte stekande sol och håller mig mest i skuggan när det skiner som mest. Sen får jag alltid en sån bubblande känsla i magen när augusti går mot sitt slut för det var den 2 september jag födde min första son och jag minns den hösten som en av de vackraste i mitt liv. Det var nog därför jag gifte mig med min älskling den 1 september för snart 2 år sedan.

I 3 år har vi varit ett par och det känns som vi följt varandra hela livet. Inget känns tråkigt, inget känns helt galet utan det känns bara så tryggt. Så hösten är för mig en högtid på många sätt och är man lite häxa så är ju oktober intressant :-)

Nu ska jag äta, min make har gjort middag i vanlig ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0