I morgon...

är det vår bröllopsdag.

Två enkla och lugna år där allt bara har blivit så stabilt som jag önskade. Vi gifte oss, flyttade ihop och inledde en livslång karriär som kallas äktenskap den 1:a september 2007, efter 1 års kännedom om varandra.

Vår historia började med två olyckliga själar som möttes på en dejtingsajt vintern 2006. Efter några möten som var upp och nervända känslomässigt men med en själslig trygghet så stog allt så självklart. Att stötta och leda varandra är vårt gemensamma ledord.

Jag ångrar mig inte en sekund att jag sa JA!

Till dig min älskling

Två år
utan tårar
Två år
med nya vårar
Två år
och vi hela tiden nytt sår
Vi grönskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0