Jag är nykär!

Jag är så kär, så kär så kär. I morgon ska jag börja samla på en gammal kärlek. SVENSKA HJÄRTAN! Serien ur svenska hjärtan som gick för 22 år sedan. Jag gravid, hormonstinn och ensam för barnet far jobbade borta hela veckorna. I ett gammalt skruttit hus med drag överallt, dålig värme och tvättmaskin i köket sjönk jag ner i den rosa soffan och följde med in i vardagen hos några familjer.

Allt som speglades i den serien är sanningen, verkligheten och den sorgliga historien om det vanliga svenska hemmet.
Fantastiska skådespelare och jag kommer att njuta varje minut, varje lördag, varje vecka i månader framöver.

Carin Mannheimer, författare och härligt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0