Män att beundra

Jonas Gardell
Vilken man, vilken gåva och vilken skaparglädje.

Jag har sett sista avsnittet av De halvt Dolda. Första avsnittet funderade jag på hur ska han knyta ihop säcken? Sakta följde jag avsnitten med kast fram och tillbaka men hela tiden hade jag orden de halvt dolda liggandes i bakhuvudet för jag visste att linorna ska dras ihop innan slutat. Att gestalta så många olika människor, i årtionden och i känslor har gjort att vi som sett den kunnat känna igen oss i någon av de personer som serien handlade om. Alla har vi varit i kontakt med händelserna på någotvis under vårt liv. Jonas lyckades nå en bred grupp och för det ska han ha en stor eloge.

Den finns en till man som jag beundrar starkt och det är Tomas DiLeva. Han gör mig glad, djup och får mig att se att det finns fler än mig som ser kärleken på ett så förunderligt sätt som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0