Notis

Så här i förbifarten innan jag tar på mig arbetsdräkten.

Bloggandet slår hårt även i kändisvärlden och inte bara i den vida vilda världen. Polisanmälningar och utläggning av personuppgifter. Dåtidens skvallerkärringar och har bytt rösten mot fingrar och visst syns det att drevet är detsamma som för i tiden.

Jag säger som Michael Jackson, titta dig i spegeln för det är bara du själv som kan förändra dig, inte världen.

Vår världsbild är olika beroende på var du kommer ifrån, vilken kultur och vilket land. Din världsbild förändras av  inre tragedier, upplevelser och vad du säger och gör.

Jag säger som min idol Coldreset visst är vi lyckligt lottade men vi måste först se det och se positivt.

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0