Helsingborg

Festivalen i sommar blir min livs första och jag ser så fram till att besöka den med goda vänner. Massor av musik, glada människor och semester. Det blir nog kontinentkänsla och att även få åka över till Danmark och avnjuta danskarna glada sinne är som en smultronplats.

Vill du läsa mer om festivalen klicka här!

Jag är lätt i sinnet idag, jag blev inkallad till chefen igår när jag passerade dörren och fick frågan om hur mycket jag vill jobba i sommar. Mitt svar var att jag tar allt du har och att jobba 8-10 dagar i sträck är inga problem. Så bra var hennes svar och sen sa hon - du får schema till hösten, ett 4 veckors rullande om du är intresserad. Jag är lite kluven för jag har även blivit erbjuden en 6 månaders tjänst på mitt gamla jobb för det är en som ska vara tjänstledig. Nu måste jag väga lön mot arbetstider och jag vet att där jag är nu är organisationen stabil vilket det inte är på mitt gamla jobb. Jag ska träffa min fd. arbetsgivare nästa vecka så tills dess måste jag ha bestämt mig.

Det känns mycket lyxigt att sitta här och få välja när jag vet hur många som blivit utan jobb i vår stad de senaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: susanne

jag ser framemot att träffa er../Susanne!

2009-05-24 @ 20:09:10
URL: http://xanti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0