Änglarna Linn & Niclas

Jag kan inte sluta tänka på det tragiska som hände i Umeå förra veckan då 2 ungdomar miste livet i en fruktansvärd bilkrasch. Två ungdomar överlevde men en ligger svårt skadad på lasarettet. Mina tankar går till det barnet mest just nu, för hans liv kommer aldrig mer att bli detsamma. En tung börda av skuld kommer att vila över honom.

Linn & Niclas

Ni känner ingen smärta längre men era anhöriga kommer att känna en lång tid framöver. Tanken att förlora sitt barn är den grymmaste av dom alla som mor eller far. En sång med vackra bilder vill jag ge till Er med mina varmaste tankar.





Älska var dag
inte igår
inte i morgon
utan nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0