Ankor

MEN vem vill bli som Anna Anka?

Jag sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Det är helt otroligt hur en kvinna kan vara så totalt rabbiat och otrevlig. Det lutar åt storhetsvansinne.

Jag brukar bara skaka på huvudet  åt såna människor men i detta fallet så sitter jag fortfarande och gapar som en fiskmås för jag tror inte det är sant det jag ser och hör. Jag förstår inte hur man kan bli sån som människa som hon speglas i programmet.

Hennes kommentar är inte direkt förstklassiga... t.ex.

1. Om ens man vill att man suger av honom varje morgon så är det min plikt som hustru.
2. Barnflickan är avundsjuk på vilket rikt liv jag lever.
3. Sonen sitter här tills han har ätit upp maten för det är inte han som styr i mitt hus.
4. Jag är brosknarkoman, jag måste få brosket på kycklingen. Om jag äter brosk undviker jag cancer.
5. Ni är chanslösa, titta på det här, har ni pengar?
6. De som kommer och tittar på Kalle är creepy... psykopater. En kvinna bakade kakor till oss men vi äter dom inte för hon kan ju ha förgiftat dom.
7. Jag är tipp topp, jag är glamour. 

Men det är klart, hon har bara varit "känd" i 7 år och gift i 1 år med Kalle Anka. Det jag fann om henne på nätet var tydligen en arrestering för ett utfall hon gjort 2008, ganska typiskt en hysterisk kvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0