Gudmors helg

Sicken helg!

I fredags dök min bror med familj upp och det har varit en fartfylld helg med springade barnsben, kraschat glas, banangegga på golvet och varma små andetag i John Blunds land. Jag och lille Melvin har haft vår lilla ensamstund med små promenader där vi snackat med herr Gårman och hur man ska stanna för att inte bli påkörd av bilar.

Familjens lilla stjärna har myst i Lukas famn varje kväll och kärlek har strömmat åt bägge håll. Nu har de just åkt och jag andas ut, är som sagt inte van detta med småbarn och andra helgen i rad med släktsammankomster tar på tanten som de senaste 5 åren levt i ensamhet med bara sinnesnärvaro och min man.

Det är 13 grader varmt, solen skiner och det lutar åt en härlig dagspromenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0