I väntans tider

Jag har gjort bort mitt jobbrace på 10 dagar i sträck och nu nalkas 3 dagars ledighet. Vad kommer då tro.. jo, en halsont som känns, snuva och MIN äldste son. Jojo, jag har jobbat med halsfluss så lite ont kommer inte att däcka mig för vi ska mysa, umgås och i morgon gå på bio.

På måndag ska jag leka farmor :-) Jag har en mycket god vän som är ensamstående sen i våras och hon jobbar kväll hela nästa vecka så jag har lovat att ta hand om hennes son. Det ska bli kul och spännande för det var ju några år sedan jag hade en 2-åring att hålla ögonen på.

Hursom, nu sitter jag här och tittar på klockan för jag vet att älsklingsbarnet och hans flickvän är påväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0