Lilla HP Mini

Nu har jag laddat igång lilla minidatorn som ska få följa med ut på resa i morgon.

Klockan 8.30 sätter jag mig på bussen och ska åka till Ö-vik och gå på en heldag med Terry Evans.
Det blir bergsmeditation och seans. Jag träffade Terry första gången för ca 4 år sedan och det var en helt otrolig upplevelse då jag fick svar på min egen förmåga att känna andevärlden. Allt jag tvekat att tro på, allt jag fått höra om hur knäpp jag var, allt som satte mig själv på prov besannades och jag insåg att allt jag upplevt inte var nonsens.

Lilla mini får följa med för att jag vill blogga om min upplevelse på bussen när jag åker hem, då allt är som mest färskt och jag kan förmedla känslan.

Det blir en spännande dag och framförallt underbar eftersom min man delar intresset med mig när det gäller den andliga världen. Min önskan är att mamma tar kontakt med mig så jag får skälla lite på henne *ler*

Är du intresserad av Terry? besök hans sida isåfall här!


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har numera din blogg som bokmärke i mobilen så att jag lätt hittar hit. Ha en underbar dag! Kramar..

2009-09-19 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0