Man ska inte...

planera, eller? Jo, planering för mig är superviktigt för att få struktur men det är när det man planerat inte går att genomföra som man inte får bli besviken.

Jag frös som en liten nakenhund på jobbet i fredags och drack mest varmt the hela dagen. Vid 23-tiden kom Henrik och Mari och lyckan var fullständig. Det är så lugnt ni min själ nu....

Hela lördagen var vi på språng utan stress och jag kände av min begynnande förkylning och somnade in på sängen en timme innan vi skulle gå på Kina och äta, samt bion. Söndagen var jag helt deck, sov i omgångar och insåg att någon barnvakt är jag inte så det var bara att ringa till F och avboka.

Idag är det måndag och min sista lediga dag men jag har ringt och sjukanmält mig för i morgon för jag hostar, snorar och det känns som jag har en glaskål som klonkar i skallen när jag rör mig. Inte faan blir det bättre av att det testas ett larm över stan just nu. Flyglarm vid krig, larm vid katastrof är vad det är. Men tv-n är på och inget sägs då där att något har hänt så jag förutsätter att det är vanlig test för att det fungerar.

Summering...
Ungdomarna var helt underbara.
Inglorius Basterds var det bästa jag sett på länge. Bara döda nazisvinen.
Maten var lika god och vällagad som vanligt med en Lukas i köket.
Snoret har inte antagit grön färg än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0