Hur...

Kan man utesluta kolhydrater men ändå ha energi att prestera?
Alla vet vi väl att just kolhydrater är den grundstenen i att vi ska orka föra oss framåt. Sen att man inte äter snabba kolhydrater utan har bytt bort dom mot långsamma är ju en helt annan sak. Bara en tanke jag fick när jag läste om Ferrys nya kokbok. Jag har däremot inte läst hela kokboken så jag lägger inga mer notiser i det.

Så ja, då har årets skattsedel landat i brevlådan och jag kan konstatera att de 4 jobb jag hade under förra året spoilerade min semester detta året. För lite skatt är draget och jag har nu 7000kr som ska in på skattekontot. Min kolumn "semester" i min budget har ändrats till "skatteskuld".

Men ingen men att gråta över det, jag ser fram emot en lugn och härlig sommarsemester med många cykelturer, picknickkorg och havsdagar med min man. Idag har jag sopat balkongen och ställt ut möblerna. Våren är i antågande och i veckan väntas värme och jag ska med kissarna sitta och njuta av solens strålar på min lilla luftplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0