Första beskedet

Idag fick jag mail om att jag är kallad till en första intervju på en stor livsmedelskedja i Lund. Som vanligt så stämmer inte datum och tid, jag är inte ens på plats i Lund vid den tidpunkten så jag mailade tillbaka och frågade om jag kunde komma när jag är nere slutet på augusti. Så nu är det bara att vänta på det svaret.

Det var det här jobbet som jag klantade mig på när jag skickade iväg mitt CV :-) Jag skrev inte ens inom vilket område jag ville jobba och jag kände att det där var ju korkat men nu har jag ändock fått ett svar. Kul!

Detta känns ju lite shoop shoop, eller jag menar... shop shop :-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter spännande. Lycka till med allt.

2010-08-12 @ 00:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0