Helloooo!!

Med en lätt smärta i munnen av vad jag tror är en tandfraktur så ställer jag mig åt sidan för hårda karameller :-) Det blir ett tandläkarbesök i nästa vecka då hon är tillbaka från semestern.
I morgon får jag fullständiga adressuppgifter på var vår nya lägenhet ligger så jag kan börja göra adressändring och förflytta abonnemang. Mitt i all röra så har jag en arbetskompis som blir utan bostad i slutet på augusti så vi får en inneboende i vår flyttröra, men det går säkert bra. Finns det hjärterum finns det stjärterum.

Förrådet på vinden är nedpackat i flyttlådor och till helgen ska vi vara barnvakt åt min brors bil då de ska till Stockholm på nöjen. Då passar vi på att köra bort skräp och återvinning.

Vill ni se nåt kul så kolla in danska Paradise Hotel på tv6. Bra mycket bättre och bra mycket mer underhållande än den svenska versionen. Själv hade jag då checkat ut redan efter första veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0