Lägenhetsvisning

Två vackra tjejer dök upp igår för att titta på vår lägenhet. De blev helt sjuka och ville ha den. De skulle däremot bli av med en liten etta och då dök vår kattnanny upp i tankarna. Hon som ska vara inneboende hos oss och står helt utan eget hem behöver ju en lägenhet. Så jag gav dom numret till T och kanske hon nu har någonstans att ta vägen då vi har tömt vår lägenhet.

För övrigt känner jag mig ganska matt. Idag är sista arbetsdagen innan semestern och det ska bli riktigt skönt att bara vara hemma och stöka inför flytten. Såklart blir det ju en tripp ner till söder som jag nu har pratat om tusen gånger, men visst är det väl så, det man längtar efter och vill ha det pratar man om jämt. såååå... om du skvallrar, vad är det då du är avundsjuk på hos den människan du pratar om? ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0