Resväg klar

Jag satt och funderade i morse hur vi på bästa sätt ska ta oss ner till Skåne. Valet att ta flyget har inte känts så lockade med tanke på att man ska passera säkerhetkontrollen med katterna och måste lyfta ut dom ur burarna. Våra kissar är inte så pigga på stora förändringar och att latja med dom på en flygplats är inte drömläge.

Så jag har idag bokat hyrbil på och den i september rullar vi ner över landet. Jag hade heller ingen lusta att sitta i en bil 15-16 timmar så en natt på Scandic  är också bokat.

Det börjar kännas som att planeringen är något strukturerad och jag börjar se hur allt tar form. Det blir några dagar som vi får bo hos svärmor och faktum är att jag oroar mig mest över kissarna, hur de ska reagera, om de känner sig enormt otrygga eller om de ändå känner sig ganska säkra då de hör våra röster och att vi är med hela vägen. Jag hoppas det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0