Här är ditt liv

Hur otroligt mycket sorg, död och elände för människor samman. Det finns inga lyckliga tillfällen som ger samma närhet, eller har jag fel?

Jag är så otroligt glad att jag har suttit denna lördag och tittat på Kjell Bergqvist otroligt öppna och nära intervju om hans liv. En man som verkligen har bjudit på sig själv och jag tror han kommer att få mycket sympatier efter programmet.

Han engagemang i Thailand, hans sätt att verka utan att synas just för den bedriften visar en styrka hos honom. Trots skilsmässor, barn med olika kvinnor och hans jobb med Eniro reklamen som han sedan skänkte alla pengar för det jobbet till ett barnhem i Thailand har ingen pratat om tidigare. Jag kan tänka mig att många rynkat på näsan och tänkt att han var pengakåt och inget annat. Men tänk... det är ju så att huvudsaken man vet själv vad man pysslar med och i vilket syfte, ja, då kommer sanningen alltid fram. Förr eller senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0